maandag 19 januari 2015

Mijn nieuwe maatje





In mijn kindertijd was 'If I had a hammer' van Trini Lopez een fenomenale hit. En toeval of niet, vorige week werd het nummer nog eens op Stubru gedraaid. Ik vroeg mij altijd af wat voor fun er aan een hamer kon zijn: 'I'd hammer in the morning, I'd hammer in the evening'... ja, so what? Piv Huvluv zou er een dankbare kluif aan hebben.

Wel, sinds vorige week heb ik zelf een hammer, een Hammer Cross Trainer, en ik ben er heel blij mee. Niet dat ik van plan ben om nu ook continu te hammeren, in the morning EN in the evening, maar ik heb mij toch voorgenomen om elke dag een paar minuten te oefenen. Rustig beginnen zoals bij start to run en geleidelijk aan het schema opbouwen.

Ik was van plan om mijn lekkere warm gerookte zalm vandaag op de blog te gooien, ja zelfs gefotografeerd van a tot z, maar met al die negatieve publiciteit in Telefacts van vorige week, vind ik dat nu niet zo'n goed idee.
Hammertime dan maar in plaats van een recept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten